✿ Faten Johary ✿ ஐ Faten Johary ஐ: Lagu berhantu ' Oppa Gangnam Style'

Tuesday, September 11

Lagu berhantu ' Oppa Gangnam Style'

Assalamualaikum ❤



Haa sapo dekat atas ni ?

'Oppa Gangnam Style', lagu berhantu nyanyian PSY yang mengajuk aksi menunggang kuda dalam koreografi tarian untuk lagu terbabit ternyata mencipta satu kelainan dan mengujakan ramai makhluk-makhluk dekat planet bumi ni termasuklah Aten sendiri . Bila tengok klip video Psy ni dekat Youtube rasa seronok pulak sebab kelakar . Dengan aksi macam na libas kuda pon ada . Hahaha .

Bayangkan sebuah lagu yang hampir keseluruhannya berbahasa Korea ni sukar sangat kita nak paham apa maksud dan ape bendalah dia merapu meraban tu boleh diterima oleh semua orang . Fuhh ! Dasyat bukan?Lebih hebat apabila ada penyanyi barat ternama turut memujinya . Antaranya Katy Perry & Robin Williams .
Siapa sangka Psy yang pada mulanya dipinggirkan dan merupakan penyanyi bebas, kini dicari penyanyi dan pengubah lagu hebat dunia. Di twitter sekarang ni PSY jadi topik trending paling hangit diperkatakan . Psy atau nama penuhnya Jae Sang Park, 34 tahun, asalnya bukan sorang yang ada suara yang merdu apalagi pakej menarik untuk bergelar artis dinegaranya .Tulah dinamakan rezekikan . Jadi tak hairan la kalau dia tetiba je popular sebab tarian 'pelik' dia tu . 

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011-2013. All Right Reserved by