✿ Faten Johary ✿ ஐ Faten Johary ஐ: Unik ! Cara seorang ibu membezakan anak-anak kembarnya

Thursday, September 13

Unik ! Cara seorang ibu membezakan anak-anak kembarnya

Assalamualaikum ❤ 

Di China terdapat seorang ibu yang dikenali dengan nama Tan Chayoun memiliki empat orang anak kembar . Kenapa dengan ibu anak kembar ini menjadi topik buah mulut masyarakat di China secara tiba-tiba ? Korang nak tahu kenapa ? Dirinya telah mencentuskan idea unik apabila bertindak mencukur rambut bagi membentuk angka disetiap kepala anaknya. Wahh ! Sampai macam tu sekali dia buat .

Jika kita mempunyai anak kembar, sudah pastinya orang yang melihat akan keliru yang mana satu abangnya, yang mana satu pula adiknya . Tambahan lagi yang mana satu keluar dulu, yang mana keluar kemudian . Kalau Aten pun akan keliru lebih-lebih lagi yang seiras .  Susah untuk kita membezakannya betul tak ?  Melihat masalah ini, ibu ini bertindak mencukur keempat anaknya berbentuk angka. Dari angka satu sampailah angka empat . Ni dia antara foto menarik keempat-empat adik beradik kembar yang unik :)


Terasa kelakar pun ada haha 





Daripada yang tua sampai yang termuda, Jiang Yunlong (1), Jiang Yunxiao (2), Jiang Yunhan (3) dan Jiang Yunlin (4)

Meskipun ramai yang mentertawakan dorang ni, keempat-empat kembar ni langsung tidak peduli . Mereka menjalani hidup seperti kanak-kanak yang lain tanpa peduli dengan pandangan masyarakat . 

Sumber

Thank you for reading this entry !

No comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011-2013. All Right Reserved by