✿ Faten Johary ✿ ஐ Faten Johary ஐ: Reception yang gah!

Saturday, April 6

Reception yang gah!


Assalamualaikum

Selamat berhujung minggu uolls! Pada 23 hari bulan march 2013 bersamaan 11 Jamadil Awal 1434 Hijrah berlangsungnya majlis pernikahan maksu Ida Noraiza dengan paksu Mizan. Alhamdulillah dengan sekali lafaz  hati maksu telah ditakluki oleh paksu secara sah. Majlis berlangsung di perkarangan dewan SJK C Tsung Wah,Kuala Kangsar, Perak.

Yang bestnya majlis meriah dengan dilimpahi warna ke'ungu'san. Cacat terus statement ni. Dari baby sampai ke warga emas bergaya sakan mengalahkan cik pengantin yang nak kahwin. Permakaian aku agak beria-ria sedikit pada masa tu, jadi sebarang gambar yang ada macam muka aku ke iras-iras aku ke haram dipaparkan dekat sini. Takut ramai yang terngorat nanti. Maklumlah dress aku tu over terlebih-lebih pulak.



Majlis pernikahan hanya berlangsung di rumah opah sahaja kerana berlaku perebutan antara beberapa pengantin di masjid berdekatan. Sempat lagi bertepuk terajang. Alahai.. nampak beno nipunyee..





Hasil solekan Nur' Kasih Jiemasolek






Dipendekkan cerita, ayah aku diberi tugas jadi pengapit. Tapi disebabkan nak parking kereta punya pasal tugas pengapit diambil alih oleh cousin aku, Fawazzul. Dah la selekeh. Rock ooo . Adehhh =.="


Bekas pengapit lelaki duduk bersantai di bawah rimbunan pohon mempelam dan ditemani opahanda tersayang ewahh. Ayat nak best je.




No comment bhahaha

Semoga maksu and paksu kekal bahagia dunia & akhirat . You two are one of the best couples i have ever seen, may Allah grant you a happy married life . Amin :)




Thank you for reading this entry !

6 comments:

  1. hehehe..
    sempoi btuil pengapit tue..

    ReplyDelete
  2. x jmput pun..time ni aku tgah lapar tauu

    ReplyDelete
  3. @shark fesyen terkini untuk pak sanggup haha

    ReplyDelete
  4. @D i n nanti aku kawen aku bagi hg makan satu lori k. tungguuuuu... haha

    ReplyDelete
  5. cian dengan abi tu..hihi..tak dapat jadi pengapit..santai je depan pintu...sambut tetamu lah pula...hihi

    ReplyDelete

 
Copyright © 2011-2013. All Right Reserved by