✿ Faten Johary ✿ ஐ Faten Johary ஐ: what !!

Monday, October 29

what !!

Assalamualaikum

Aku paling menyampah tambah benci kali begang sama dengan begong kalau jumpa ayat Sold Out ! Mengapakah ayat seperti itu ada semasa mood shoping aku sedang berganda-ganda mengalahkan kuasa kuda beli ikan buncit for my ibu ? ohh tidak ! hilang terus mood aku pagi ni nak beli itu ini . Semoga esok aku jumpa ayat Available pulakkan .  Mengherankan asal benda aku berkenan je ada je yang dengki nak pergi beli adoi ! Kacau keamanan aku nak beli terus . Tape lar baju . Tade jodoh antara kita untuk aku memiliki engkau :(
so, aku nak cerita pasal aku menyampah bab ni je . moral of the story, semoga penyakit menyampah aku ni tak berjangkit dekat orang lain . okbai !



Thank you for reading this entry !

2 comments:

  1. aku x sold out lagi avaiable lagi ni haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa din teringin pulak aku nak tegok ko terjual dekat mana-mana shoping online tu pastu jgn lpe letak available taw arap-arap nanti aku terbeli la pulak hahahaha

      Delete

 
Copyright © 2011-2013. All Right Reserved by